Friday, October 9, 2009

Anything

i really dont know put what title of this post
so i put the title anything
haha
yesterday
is economic exam
how to describe neh
just can say
paper 2 was so hard neh
bt paper 1 still ok
if not i sure will die
after school
i go had lunch with mocha and her dar
the food also not so bad
after finish the lunch
her dar fetch me back home
afterwards
they go carefour
i sure dont want do spotlight
haha
finally
i finished my economic exam already
i feel more relax now
next monday is acount exam
actually i will worry this paper than economic
bt i really moody to revision this subject
i just hope it can get pass
become lazy neh
today
i no study
so boring neh
just can watch tv and on9 at home
haizz
boring life~
recently
i so love a song
the name of song is 半情歌
i know this song was so old already
bt i still love it



元若蓝 - 半情歌


花 接受凋零
风 接受追寻心的伤还有一些不要紧
我接受你的决定
你将会被谁抱紧 唱什么歌哄他开心

我想着天空什么时候会放晴 地球不曾为谁停一停
你的明天 有多快乐 不是我的

我们的爱是唱一半的歌 时间把习惯换了 伤口愈合
也撤销我再想你的资格
你的祝福 一半甜的 一半苦的

像我手中冷掉的可可
最最教人残念的总是未完成的
我只能唱着 一半的歌
你将会被谁抱紧 唱什么歌哄他开心

我想着天空什么时候会放晴 地球不曾为谁停一停
你的明天 有多快乐 不是我的

我们的爱是唱一半的歌
时间把习惯换了 伤口愈合
也撤销我再想你的资格
你的祝福 一半甜的 一半苦的

像我手中冷掉的可可
最最教人残念的总是未完成的
我只能唱着 一半的歌
我的明天 快不快乐 都是我的

我们的爱是唱一半的歌
时间把习惯换了 伤口愈合
也撤销我再想你的资格
你的祝福 一半甜的 一半苦的

像我手中冷掉的可可
最最教人残念的
总是未完成的另一半的歌

so love the lyrics
it feel so sad
recently
i so love sad song
anyone have nice song can intro me ??
pls tell me if u dont mind
hehe
stop here write now
hope all of you
have a nice day










-end-

No comments:

Post a Comment